maandag 30 augustus 2010

3D cards challenge blog, thema sport.

Gister heb ik een blog gevonden met een nieuwe challenge. Maak een 3D kaart met als thema SPORT.
Dat was weer eens wat anders dan de stempeltjes waar ik de laatste tijd zo verslaafd aan ben. Ik heb alles afgezocht naar een 3D plaatje met sportende mensen. Het zijn twee voetballers geworden die strijden om de bal.

De kleuren op de foto's zijn een beetje matter dan in het echt, maar het is nu ook niet zo zonnig buiten.
Groetjes, Anita

4 opmerkingen:

  1. Goh, is ze me weer net voor geweest hahaha.
    Ik heb een motorrijder gemaakt voor de 3D challenge. Maar deze is veel mooier :-(
    Succes!!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this card is wonderful, I love the image you used, it looks fantastic.

    Thank you for participation at the 6. challenge at 3D-Cards.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf helemaal niet van 3D, maar vindt deze wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje heb je gemaakt, dank je wel voor het meedoen met 3d cards challenge
    groetjes Linda (DT)

    BeantwoordenVerwijderen