maandag 16 augustus 2010

Beertje

Hier nog een felicitatie kaartje voor iemand die jarig is. De gestempelde afbeelding is een beertje van het merk Stampies. Ook deze kaart is ingekleurd met mijn aquarell Art & Graphic Twin stiften. Deze werken erg prettig, maar ik ben ook heel benieuwd naar de Copic markers. Daar heb ik er zelf nog geen van, maar deze moeten erg fijn werken. Misschien iets om eens aan te schaffen in de toekomst zodat ik ze eens kan uitproberen.


Ook volg ik inmiddels veel meer blogs van andere scrappers en kaartenmakers. En doe ik mee aan verschillende candy's. Erg leuk!!! Misschien krijg ik op deze manier zelf ook wat  meer volgers.
Groetjes, Anita

4 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    Leuk dat je mijn blog volgt!! En dnkjewel voor je lieve complimentjes! Ik kom zeker nog eens bij je kijken!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita
    Wat leuk dat je meedoet met mijn candy.
    Ik ben ook volger bij jou geworden.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Candy?? Nooit van gehoord, en ik snap er niets van.
    Maar goed ik zit niet in die wereld van het kaarten ook he.
    Heel erg lief is deze kaart en zoals je weet ben ik dol op beertjes.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Erg schattig en de kleuren zijn prachtig!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen