zaterdag 28 augustus 2010

Candy gewonnen bij Renske!

Wat een geluk. Kom ik thuis van het sporten, kijk ik op mijn blog en zie ik dat een candy heb gewonnen!!! Wat leuk zeg!! Wat erin zit is nog een verassing, want dat stond er niet bij, dus ik ben reuze benieuwd.
Renske alvast bedankt!! (http://renskecreatief.blogspot.com/) Ik plaats voor jullie nog even een fotootje van mijn candy als hij binnen is.
Groetjes, Anita
----------------------
Vandaag (31-08) lag hij al in de brievenbus!
Een erg mooi samengesteld pakket. Wat karton, stempeltjes, een papierblokje, wat labels etc. Zie de foto hieronder. Ook zat er een ontzettend leuke kaart bij. (rechtsonder.)
BEDANKT RENSKE!



1 opmerking:

  1. Hela! Proficiat met je Candy!!!
    Ben ook benieuwd wat je krijgt.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen