zaterdag 28 augustus 2010

Challenge #59, Dutch Card Lovers.

Wat een moeilijke sketch! Die nieuwe challenge van Dutch Card Lovers. Ik ben pas begonnen met de challenges en deze is zoveel lastiger dan de vorige. Maar natuurlijk ook wel weer een uitdaging.
Ik werkte voorheen nooit met een sketch. Ik begon gewoon ergens aan en dan maar zien waar het schip strand. :) Dit is veel meer pas en meetwerk. Achteraf gezien had ik misschien nog net iets meer af mogen wijken van de sketch, als ik zo naar de voorbeeld kaarten kijk. Maar dat is voor de volgende keer.

Sketch van Rosalien.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Opbouwende kritiek is ook welkom hoor.
Groetjes, Anita



10 opmerkingen:

  1. Noem het maar een moeilijke sketch: jij draait je hand er niet voor om! Maakt ze gewoon ff! Knap gedaan hoor.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt het knap gedaan Anita, ook voor het DT was het een lastige sketch.;) En bij de sketch hoef je niet perse dezelfde vormen te gebruiken als je de sketch er maar in terug ziet.En het is je prima gelukt. Knap hoor! Heel leuk dat je de uitdaging aangegaan bent. :)) Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart zeg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... wat een mooie kaart. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf had ik ook moeite met de sketch! Zoveel laagjes! Maar jij hebt 'm heel mooi uitgewerkt.
    Prachtig kaartje!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ene geweldige mooie kaart en kritiek nee zou niet weten wat, bedankt voor het meedoen met dcl

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg nou niet te zien hoor dat je hem moeilijk vond. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik herken het wel, want ik vond het ook een lastige sketch om mee te werken. Maar je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt hoor!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er wel een hele mooie uitwerking van gemaakt ondanks dat je hem lastig vondt

    Bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja ik zie dat je ook meedoet met de blogcandy van crealies. Leuk dat je daar ook aan meedoet

    gr miriam
    Dt Crealies en DCL

    BeantwoordenVerwijderen