maandag 9 augustus 2010

Inkadinkado butterfly stempel

 Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met mijn nieuwe houten stempel van inkadinkado.

De kleur op de foto is jammer genoeg niet zo goed als in het echt. Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van distress ink, voornamelijk de kleur aged mahony, perfect pearls (kleur: forever red) van Ranger en het pijltje is grungeboard met een beetje liquid pearls (white Opal) erover.

De kleuren die ik heb gebruikt voor het inkleuren van de stempel.

Het eindresultaat!

3 opmerkingen:

  1. Hi Anita,

    Dit is heel erg mooi! En je was nog maar zo kort bezig??
    Het is prachtig gekleurd, en de kleuren matchen super!

    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Daphne, Wat leuk dat je even op mijn blog bent komen kijken. Ik ben hier ook wel erg lang mee bezig geweest en het gaat inderdaad ook wel steeds beter. Het scheelt ook dat ik steeds meer materiaal koop om mee te werken. :)
    Het is ook zo leuk om te doen!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Ik heb de link van je ma gehad, nu kan ik je mooie kaartjes bewonderen.
    Erg mooi deze met die vlinders, leuk dat je ook uitlegt welke materialen je daarvoor hebt gebruikt.
    Dikke knuffel Christine

    BeantwoordenVerwijderen