vrijdag 20 augustus 2010

Zonneschijn en kerstkaartjes.

Buiten schijnt de zon en ik heb binnen de eerste kerstkaarten zitten maken.
Van de moeder van mijn vriend heb ik afgelopen weekend een cadeautje gekregen. Twee boekjes om kerstkaarten te maken en glitterkarton.
Vanmorgen had ik even tijd, dus om haar te bedanken ben heb ik 3 kerstkaarten voor haar gemaakt uit het boekje. Het zijn pyramide en 3D kaarten. Het is niet zo moeilijk want de achtergronden en alles zitten al in het boekje. Toch heb ik geprobeerd er nog een klein beetje mijn eigen draai aan te geven. Met een paar stempeltjes en een lintje hier en daar.
Het resultaat!
Klaar om weg te geven.

Het cadeautje.

De foto's staan niet in de goede volgorde! De computer wil niet doen wat ik wil vandaag. :)
Groetjes, Anita

2 opmerkingen:

  1. Als ik ze zo zie, krijg ik alweer zin in kerstmis hahaha. Leuk kadootje om te krijgen :-)
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah die Anita ( dat rijmt) !!!
    Helemaal gezellig zijn de kerstkaartjes geworden en daar zal je schoonmoeder wel blij mee zijn,.
    Stomme computers he, maar je blogje ziet er schitterend uit.
    Knuf en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen