zaterdag 25 september 2010

Allsorts challenge blog week 71.

Wat moeilijk zeg! De challenge deze keer bij allsorts challenge is plain and simple. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Ik heb er voor gekozen om bloemen te stempelen met distress ink en dan alles rechtstreeks op de kaart te plakken i.p.v. gebruik te maken van allerlei mooi gekleurd papier. Ik ben zelf eigenlijk niet zo tevreden want ik vind hem veel TE simpel. Maar misschien zijn er ook wel mensen die dit juist mooi vinden.

Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Dat is toch ook de bedoeling van Plain and Simple! Volgens mij voldoet deze precies aan de eisen en we zijn kaarten met heel veel frutsels en strikjes gewend... dan heeft dit toch ook wel wat! Ik vind het een leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat wilde ik dus ook zeggen Anita, dat was juist de bedoeling en dat heb je goed opgepakt!!!
    De kaart is echt lief geworden, je mag niet aan je eigen kunnen twijfelen!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card love those cute flowers...

    Thanks for playing at Allsorts

    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such cute flowers. Thank you so much for entering the Allsorts challenge this week, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen