woensdag 8 september 2010

Auto. Menscardsworld challenge nr. 2.

Ik heb me helemaal suf gezocht naar een auto. Ik ben nog niet zo heel lang aan het stempelen en daar zat er dan ook geen tussen. Verder heb ik alle 3d boeken doorgekeken en kon ik alleen pluto vinden in een auto en die vond ik een beetje kinderachtig voor deze challenge. Dus zucht.... toen zei mijn vriend ineens: "je mag er wel een uit mijn boekje knippen" Dus nu heb ik een coole rode fiat punto. Ik had liever iets gehad met wat meer kleur of knipwerk maar het is niet anders.

De auto lijkt een beetje oranje op de foto maar in het echt is het echt rood. Hij staat op foamblokjes, zodat hij een beetje omhoog komt. Verder heb ik mijn nieuwe pons gebruikt in de hoeken.
Achteraf gezien is hij nog best goed gelukt voor een mannenkaart, aangezien die meestal toch niet van teveel poespas (bloemetjes, strikjes enzo) houden.
Groetjes, Anita

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem er wel vanaf knallen!! Zo'n rode Punto. En leuk die hoeken pons!
    Komt toch mooi van pas nu!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super, wat een leuk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet aan de challange van Menscardworld. De kaart vindt ik superstoer gemaakt. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou erg goed gelukt en vindt het een geslaagd kaart geworden! Ik zou zeggen succes met de challenge en bedankt voor jou bijdrage.

    Groetjes, Danielle en namens Arina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuke kaart! bedankt dat je meedoet aan de challenge!

    En als je stempels zoekt kun je ook googelen op digistamp auto of wat je ook zoekt en ze dan gratis of kleine betaling downloaden en printen. Je kunt via google ook bij afbeeldingen kijken of een kleurplaat verkleinen.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart. Leuke pons!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Badankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen