dinsdag 28 september 2010

Double Dutch challenge #53

Ooh wat heerlijk. Ik heb de challenge (#51 pick and choose.) gewonnen bij double dutch. Als het goed is krijg ik nu die geweldige magnolia stempel thuisgestuurd. Daar ben ik echt heel erg blij mee.
Daarom ben ik extra gemotiveerd aan de gang gegaan vandaag aan hun super leuke nieuwe challenge.
Sketch it.


De stempels die ik gebruikt heb op deze kaart zijn van art talent en zijn te koop bij de Trekpleister.
Ik heb er voor gekozen om er ook maar een tekstje op te zetten.
Groetjes,
Anita

3 opmerkingen:

  1. Proficiat !!! Nu ook een mooie kaart, voor mij ben jij al de winnaar, nog veel succes,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Anita! Met je leuke prijs!
    Heel goed deze mooie kerstkaart voor die nieuwe sketch van double dutch. Volgens mij heb jij ook de smaak van challenges te pakken!
    You go girl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Double dutch

    BeantwoordenVerwijderen