zaterdag 11 september 2010

Dutch card lovers challenge #61

Alweer zo'n leuke challenge bij Dutch card lovers.
Ik vond de voorbeeld kaarten ook weer fantastisch mooi die ze erop hebben staan. Ik heb me laten inspireren tot het maken van een kerstkaart. Ik had een tijdje terug een dik blok kerstpapier gekocht van Dovecraft en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Helaas is de kleur op de foto's weer niet zo mooi als in het echt. Ik ben zelfs buiten op straat foto's gaan maken in de zon om te kijken of het dan beter ging. Maar jammer genoeg is het papier in het echt veel en veel mooier. Een beetje pastel tinten.
Een foto heb ik op de computer bewerkt, maar dan wordt de kleur donkerder. De andere is zoals hij uit mijn fototoestel komt. Hopelijk krijgen jullie zo toch een goede indruk van hoe de kaart is.
Groetjes, Anita

6 opmerkingen:

  1. Heel simpel, maar daardoor juist heel mooi.
    Wat een ramp om de perfecte foto te maken, ik weet er alles van.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. clean en simpel mara o zo mooi en dat ga je nu krijgen met het donkere were helaas zelf maak ik foto`s onder mijn daglicht tl lamp gata redleijk,

    groetjes yvon en bedankt weer voor het meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had al eerder gereageerd, maar staat er niet bij :-(( Ik vind het een mooie kaart. Heel modern en dat heeft wel wat! Mijn foto's komen ook altijd slecht uit met dit weer. Heb je het inscannen al geprobeerd?
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor heel erg mooi, bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi clean and simpel en de kleurencombi is prachtig.:) En soms zijn kaarten idd lastig op de foto te zetten, ik heb in ieder geval geleerd om geen flitser te gebruiken en met een daglichtlamp foto's te maken. Dat gaat meestal beter bij mij. ;)
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart ,strak en stijlvol

    Bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen