zaterdag 18 september 2010

Dutch Card Lovers Challenge # 62.

Ik heb de hele week al last van een flinke verkoudheid. Vandaag ook nog hoofdpijn erbij dus het gaat me met de kaartjes ook niet zo lekker als normaal. Toch wil ik met deze kaart meedoen met de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers. Ze hebben altijd zo'n leuke sketch en prachtige voorbeeldkaarten.
Het zal met deze kaart niet lukken denk ik, maar toch hoop ik nog eens in hun top 3 te komen! Dat zal wel heel moeilijk worden want de dames die eraan meedoen zijn zo onwijs goed. Ik ga ook regelmatig kijken wie er allemaal iets heeft ingestuurd en dan kom ik de mooiste dingen tegen.




Groetjes, Anita

4 opmerkingen:

  1. Dat gaat je vast een keer lukken Anita! Dit vrolijke kaartje is echt een schatje! Mooi kleurgebruik ook!
    Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!!! En dat met hoofdpijn, dan krijg ik helemaal niets voor elkaar. Deze is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap Anita.
    Ik heb precies hetzelfde, ellendig he!!!
    Maar je kaart heeft er niets onder geleden, hij is weer perfect!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en lekker vrolijk kaartje .Hopelijk ben je al weer wat opgeknapt

    Bedankt voor het meedoen met DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen