maandag 27 september 2010

Marianne Design challenge 17.

ZO! Eindelijk is hij klaar. Mijn eerste doosje. Ik wil hiermee graag meedoen met de challenge van marianne design. Iets anders dan een kaart! Ik heb zo weinig tijd gehad deze week, maar tussendoor ben ik toch steeds bezig geweest met dit doosje. Op het einde dreigde hij nog te mislukken omdat het dekseltje kapot ging. Deze heb ik gelukkig weer kunnen vervangen, maar nu staat hij wel een klein beetje bol. Toch vind ik hem kei leuk geworden.





Groetjes,
Anita

5 opmerkingen:

  1. Anita hij is inderdaad keileuk. Goed gelukt.
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan!! Duimen voor de challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doosje geworden!!! Schattig hè die stempeltjes van Marianne Design! Ik hoop dat je wordt uitgeloot deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, het doosje is echt kei leuk geworden.
    Leuk zeg als je naar een verjaardag gaat, echt leuk om te krijgen met wat geld erin ofzo.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje!!!
    Super leuk.

    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen