vrijdag 10 september 2010

Mijn eerste Copic Ciao markers.

Na lang twijfelen en veel rondkijken op internet heb ik dan toch besloten om er een paar aan te schaffen om ze eens uit te proberen. Ik heb ze besteld bij creabest scrapbooking en dat ging perfect. De achtste besteld en vandaag al netjes verpakt in de brievenbus. Ik ben er dan ook gelijk mee aan de slag gegaan. Het allereerste stempelafdrukje wat ik er mee heb ingekleurd wil ik natuurlijk ook even aan jullie laten zien.
Dit zijn de 10 markers die ik heb besteld.
Dit is het allereerste ingekleurde copic plaatje!!!
Ik heb er daarna nog een gedaan en daar heb ik meteen al een kaartje mee gemaakt. Maar deze zal morgen op mijn blog verschijnen omdat ik nu de foto's niet meer goed krijg. (Te donker.)
Het zal nog wel beter gaan als ik meer tijd heb gehad om te oefenen en als ik straks meer kleuren heb, maar ik vind het in ieder geval fantastisch werken. Helemaal geweldig.
Groetjes, Anita

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel professioneel uit.
    Mooi gedaan! Ik ben benieuwd naar je kaartje....'k zie het morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad best goed uit hoor.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ook copics hebt gekocht. Pas maar op want voor je het weet heeft het virus je te pakken en wil je er steeds meer! Het is super leuk om te doen. Mooi gekleurd. Ben benieuwd naar je kaart.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen