vrijdag 24 september 2010

Preview...

Deze week had ik mijn bestelling binnen! Ik had verschillende sweet pea stempels besteld. Gister heb ik er een paar gemount en vanmorgen had ik even tijd om er eentje in te kleuren.
Hier alvast een vooruitblik want ik denk niet dat ik het kaartje nog af krijg vandaag. Ik heb jammer genoeg niet zoveel tijd deze week om te knutselen.
Hier is ze dan, mijn allereerste sweet pea. 
Ik ga nog even nadenken wat voor kaart ik hier bij ga maken, want dat is nog best een uitdaging.
Groetjes, Anita 


3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit. Ben erg benieuwd wat je ermee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita! Dankjewel voor je reactie op de uitnodigingen! De 'welkom thuis challenge' houdt in dat je een welkom thuis-kaartje maakt en deze mailt. Één van de kaarten die ingezonden worden wint een leuke candy! Leuk als je ook mee doet!
    Groetjes! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gemound???? Jeetje wat een dure woorden, maar het resultaat ziet er perfect uit, dus het zal wel iets positiefs zijn hahaha.
    Fijn weekend en knutsel ze.
    XXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen