zaterdag 4 september 2010

Scrappin Challenge blog # 04

Gister ben ik samen met Marianne naar Creatief Centrum Heesch geweest. Daar hebben we natuuuuurlijk weer veel te veel gekocht. Je denkt dat het wel meevalt, tot je aan de kassa staat! Ik ben alleen vergeten een foto te maken van mijn aankopen en aangezien ik ze al netjes in mijn hobbykast heb zitten, zal dat voor de volgende keer zijn. Ik had in ieder geval 6 nieuwe kleuren distress ink gekocht en daar ben ik gister dan ook meteen mee aan de slag gegaan.

Met deze kaart wil ik graag  meedoen met de challenge van Scrappin Challenge Blog. Deze challenge loopt tot 5 Oktober.
Zo kun je meteen goed zien wat ander licht op je kaart doet, maar het origineel zit qua kleur eigenlijk een beetje tussen deze twee in.


De achtergrond heb ik zelf gemaakt. De drie kleuren distress ink die ik daarvoor heb gebruikt zijn pine needles, barn door en walnut stain.
Groetjes, Anita


6 opmerkingen:

  1. Wowwwwww, daar komt je inkt echt mooi tot zijn recht.
    Wat een heerlijkheid om zo onbeschaamd met je ma te kunnen sjoppen.
    Dat wordt overwerken van de week Anita!!!
    Je kaart is super geworden, wat een mooie hobby!!!
    Knuffels Chrissie en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een hele mooie kaart geworden! De kleuren zijn zo mooi gecombineerd; gewoon super!!
    Fijn hè, met distress ink! En vooral als je wat meer kleuren hebt. Goed gereedschap (en papier hahaha) is het halve werk!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi anita, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Een prachtig resultaat.
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Geweldige uitwerking ban de sketch!!
    mooie kleuren heb je gekocht

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo anita
    wouwwwwwwwwwwwwwwwww wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt
    toppertje

    groetjes ellyelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita , wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de skets
    Gr Irma

    BeantwoordenVerwijderen