woensdag 1 september 2010

A Sisters Hope...

Bij Annette's creafarm (http://annettescreafarm.blogspot.com/) kun je kaarten insturen, die doorverkocht worden voor het goede doel. Het doel van A Sisters Hope is om op verschillende manieren geld in te zamelen voor borstkankeronderzoek. Annette heeft 153 kaarten binnen gekregen!!
Ik had zelf ook een aantal kaartjes ingestuurd en ik ben de gelukkige winnaar geworden van de candy die ze eraan verbonden had. Ik zal bij dit bericht een fotootje plaatsen zodra hij is binnengekomen.

Vandaag zaterdag 4 september lag mijn candy al in de brievenbus!
Heel erg leuk!
BEDANKT ANNETTE!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat Anita,
    Weer een verrassing. Leuk hoor!!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Blond.......... ik weet het!!!!
    Maar wat heb je dan voor een candy gehad, je maakt me wel nieuwsgierig zeg!!
    Knuffels Chrissir

    BeantwoordenVerwijderen