maandag 6 september 2010

Trendy blog award.

Toen ik zojuist op Martina haar blog aan het kijken was, zag ik ineens dat ze de award doorgeeft aan mij! Wat leuk! Als ik het goed begrijp mag ik nu 10 mensen noemen waarvan ik vind dat ze een trendy en leuk blog hebben en mag ik vertellen waarom ik met mijn blog ben begonnen.


Ik ben nog niet zo heel lang te vinden op internet. Ik was begin Augustus rond aan het kijken op internet en inspiratie op aan het doen voor het maken van mijn kaartjes toen ik verschillende blogs tegenkwam die ik heel erg mooi vond. Ik had ze eerst bij favorieten gezet zodat ik ze terug kon vinden, maar dat was toch niet zo handig. Ik ben me toen eens gaan verdiepen in hoe dat nu eigenlijk werkt zo'n blog en vond het zo leuk dat ik er maar meteen eentje gemaakt heb. Het is nu veel handiger om bij andere te kijken en blogs te volgen en het is zo leuk dat je commentaar op je werk krijgt als het af is. Er gaat redelijk wat tijd inzitten, maar ik vind het fantastisch!!!! Martina bedankt dat ik hem van je mag ontvangen. Ik heb jou weer in mijn lijstje staan dus dit is je derde. Maar je hebt ook echt een geweldige site!
Nou... hier komt mijn lijstje.


Ik heb jou ook erbij gezet Chrissie (het is geen site met kaartjes) maar je blog is zeker erg trendy, je maakt de schattigste dingen en ik vind het leuk dat je altijd een reactie achterlaat bij mijn kaartjes.  
Groetjes, Anita

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita,
    Wat een dag!
    Vandaag ineens 2 awards gekregen!
    Heel leuk is dat hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een eer !!!! Je bent ondertussen de ...... VIERDE die mij hem gunt !
    super !
    Nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen