woensdag 20 oktober 2010

2S4Y. Kazan's sketch 64.

Hebben jullie dat ook wel eens? Dan heb je heel veel zin om iets te maken en dan heb je zo'n dag dat alles mis gaat? Het begon al met mijn stempelafdrukje. De eerste die ik inkleurde liep helemaal uit en mislukte. Verder heb ik nog een bakje water omgegooid en alle spullen waren nat... daarnaast natuurlijk nog wat scheef geplakt, verkeerd vastgeplakt en uitgeschoten met mijn mesje. Niet in mijn vingers gelukkig, maar wel verkeerd over het papier.

Toch ben ik doorgegaan! Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van 2sketches4you.
Hij heeft bloed, zweet en tranen gekost. LOL.


Nu neem ik maar even een welverdiende pauze. Misschien gaat het straks dan weer beter.
Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Haha, herkenbaar, zo'n pechdag had ik zondag...
    Maar je kaartje is super! Succes met de challenge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart !!! Mooi gedaan !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach germ Anita, je kaart is er niet minder mooi door geworden gelukkig.
    Beter in je papier dan in je zelf gesneden moet je maar denken.
    Veel sterkte, zo te lezen heb je het vandaag nodig.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super cute & fun :)
    Thanks for joining us at 2S4Y this week
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen