donderdag 14 oktober 2010

365 cards. Day 227 - Card recipe.

Day 227 - Card recipe. Bij 365 cards.

Well here are the ingredients:
1 tag (as the card base)
2 pieces of ribbon green
1 piece of patterned paper
2 stamps
This is all you can include on your card.


Het was de bedoeling om de challenges bij 365 cards een week lang allemaal te maken. Maar de challenge die eropstaat voor vandaag (nummer 228) is denk ik toch iets te moeilijk. Het is sanding en sponging. 
Ik zal er nog eens over nadenken maar ik denk dat ik die anders toch maar moet laten gaan.

Groetjes,
Anita

3 opmerkingen:

  1. Te moeilijk??? Nou dan ben ik benieuwd wat het is, want jij maakt werkelijk allerlei kaartjes met zoveel verschillende technieken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wedden dat je hem toch gaat maken EN dat het je gewoon lukt!!
    Kom op Anita, niet twijfelen aan jezelf!!!
    Ik denk dat je het best tot een pracht kaart weet te maken.
    Kop op meid, veel succes, Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful, Anita, and an excellent take on the 365 Cards Recipe challenge! Hope you can come back and play along again!

    Aloha, Kim Mc
    365 Cards DT member

    BeantwoordenVerwijderen