dinsdag 19 oktober 2010

365 cards. Day 233 - White space.

Oh oh, wat een moeilijke opdracht vandaag bij 365 cards. Zo makkelijk dat het enorm moeilijk is om er nog iets leuks van te maken. De sketch is vandaag een wit vlak met 2 donkere cirkels erin en die cirkels mag je gebruiken en verder moet je de achtergrondkaart laten zoals hij is. Niet stempelen, niet met patroonpapier etc. Dus "wit" laten.

Ik heb er de hele dag over nagedacht en dit was mijn beste idee. Ik ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over, maar ik ga hem toch plaatsen. Ik ben benieuwd waar de rest mee komt.

Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Zelfs zo'n rare sketch breng jij tot een goed einde. Ik vind het een leuk ideetje, die twee kerstfiguren.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het eigenlijk wel een leuk kaartje hoor! Die lintjes maken het helemaal af. Zonder die lintjes was het misschien saai geweest. Nee hoor, het is echt een leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel een zere mooie kaart!
    Wel een rare sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Now those two baubles are just adorable! Thanx for playing at 365 Cards.

    BeantwoordenVerwijderen