woensdag 20 oktober 2010

365 cards. Day 234 - Imagine this.

365 cards heeft iedere dag een nieuwe challenge.
Day 234 - Imagine this!
For this one, all you need to think about are Palm Trees. You can use the item itself, a feature of the item (color, texture, shape), or just what it makes you think of.


Verder heeft ze het over de zon, witte zand stranden en de zee... Ja dat is wel een mooi beeld om bij weg te dromen nu het weer kouder wordt.

Ik heb mijn best gedaan om jullie een beetje in die sfeer te krijgen...


Binnenkant van de kaart.
Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Hey kappen nou Anita,
    Dat is niet leuk hoor, ik moet nog meer dan 10 maanden wachten op mijn volgende vakantie hahaha.
    Maar......je kaart is inderdaad weel een hele mooie en wegdromen kan nooit geen kwaad he!!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Anita, dat is wel een hele andere kaart dan ik van je gewend bent, maar dat is nou zo leuk van challenges; je wordt uitgedaagd om eens iets heel anders te maken dan je normaal doet. Ik vind hem erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het heeft geholpen haha de postbode heeft zijn werk al gedaan! Oh wat zomers kaartje....
    Ik ben al helemaal met kerst bezig en kan niet meer terug schakelen hoor.

    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous, Anita! Love that stand out palm tree! Great take on this week's challenge at 365 Cards. Hope to see your creations again!

    Aloha, Kim Mc
    365 Cards DT

    BeantwoordenVerwijderen