donderdag 21 oktober 2010

365 cards. Day 235 - Pick 3.

Weer een leuke challenge bij 365 cards.
Day 235 - Pick 3.
1) Select any 3 patterns
2) Select any 3 colors, and
3) Select any 3 embellishments to include on your card.



Ik heb eens gekozen voor 3 kleuren die je normaal niet zo snel bij elkaar gebruikt. Tenminste... ik niet. Rood/Roze/Zwart. (Red/Pink/Black)
En dan heb ik gebruik gemaakt van: knopen, lint en bloemen. (Button, ribbon, flowers)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes,
Anita

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk !!! veel geluk met de challenge !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spetterend kaartje en wat een kleur!!! Hmmm, krijg me toch plotseling zin in koffie! Ben weer weg. Ff kopje koffie drinken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! Thanks for playing along with us :-)

    BeantwoordenVerwijderen