donderdag 7 oktober 2010

Create4fun challenge week 40 / Lexi's Creations #24.

Wat een moeilijke sketch deze keer bij create4fun. Ik heb er even over na moeten denken. Toen ik aan de gang was is het uiteindelijk een rechthoekige kaart geworden i.p.v. een vierkante want ik had geen vierkante kaarten in de kleur waar ik mee bezig was. 

With this card I would also like to enter the challenge at lexi's creations. The theme there this week is SPOOKY.


Ook is de foto weer erg donker uitgevallen. Jammer.
Groetjes,
Anita

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart !! mooi gedaan,
    groetjes uit belgie
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Kaartje. Halloween zeker hahaha.
    Bij Lexi's Creations is tot 16 okt. een challenge met SPOOKY. Hier zou je hem ook nog voor in kunnen sturen. Mooie kleuren en leuke stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan moeder en dochter gewoon niet meer bijhouden!!
    Prachtig, ja echt, alles is zo leuk en mooi.
    Hoe vlug gaat dat kaarten maken wel niet bij jullie!!!
    Volgens mij kunnen jullie zo een winkeltje openen, voorraad zat!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, the purple monochromatic feel is awesome, thanks for joining us at Lexi's Creations, we hope to see you back for our next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This fabulous Anita :0

    Thanks for joining us at Lexi's Creations & Good Luck!

    Hugs
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen