zaterdag 16 oktober 2010

Double Dutch challenge #54. Boo to you!

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van double dutch
Maak een halloweencreatie of een halloweenkaart.

Ik heb de laatste tijd al meer halloween kaarten gemaakt en omdat ik maar 1 halloween stempelsetje heb, zie je dan steeds dezelfde afbeelding terug komen. Ik heb daarom gekozen deze keer voor een stempel van Sweet Pea en deze met paars en oranje ingekleurd. Zo vind ik dat hij ook doorkan voor halloween.


Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. hoi anita, wat een leuke kaart heb je gemaakt:)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik ook, die uiltjes maken het inderdaad best geschikt voor Halloween, vooral door de blik in hun ogen.
    Mooie kaart, aparte maar effectieve kleurcombinatie!

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verrassend halloweenkaartje maar heel erg leuk! Ik ben die traditionele Halloween kaartjes nu ook wel een beetje beu aan het worden. Dit is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet met de Double Dutch Challenge ...

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen