woensdag 13 oktober 2010

Dutch card lovers challenge # 65.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van dutch card lovers.
De achtergrond heb ik zelf gemaakt met distress ink. Kleuren: barn door & pine needles.


Ik heb verschillende foto's gemaakt en de meeste waren te donker of bewogen. Deze is wel duidelijker maar daar staat de kaart een beetje scheef op. Hopelijk kijken jullie daar voor deze keer doorheen. Volgende keer weer beter. Vandaag wil de techniek niet wat ik wil.

Groetjes,
Anita

6 opmerkingen:

  1. Nou voor deze keer dan, maar dat mag niet meer voorkomen hoor! hahaha.
    Toch een hele mooie kaart geworden. Rood is toch mooier dan groen :-) en het papier is ook heel mooi.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje meid, volgens mij ben jij echt in de turbo stand! Ik zie zoveel voorbijkomen op mijn bloglijst ;) ... maar wat leuk dat je zo heerlijk bezig bent!
    Superleuke kaartjes en ga lekker zo door, geniet ervan!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart ,heb je die achtergrond zelf zo bewerkt

    Bedankt voor je deelname aan DCL

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer artistieke kaart Anita!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan Anita, en ook bij mij willen de foto's wel eens niet zoals ik wil. ;)
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen