vrijdag 1 oktober 2010

In a sweet pea dream, #2 Colors.

Bij in a sweet pea dream challenge blog, staat een nieuwe challenge. Deze keer moet de kaart voornamelijk bestaan uit de kleuren: Oranje, paars en groen. Ze geven zelf aan dat dit perfect is voor een halloween kaart, maar de kaart moet natuurlijk ook gemaakt zijn met een sweet pea stempel en die had ik geen met het thema halloween. Ik heb dit piraten draakje daarom aangepast. Het was wel even moeilijk om dan toch zoveel mogelijk oranje, paars en groen erin terug te laten komen, maar ik vind het aardig gelukt.
Wat vinden jullie ervan???


Groetjes,
Anita





4 opmerkingen:

  1. Ik vind je missie geslaagd!!!
    Mooie eigenlijk die 3 kleuren zo bij elkaar.
    Je kaart is in ieders geval door mij "goedgekeurd".
    Een heel fijn weekend en dikke knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I adore what you have come up with on this challenge. Shows us what happens when we stretch our imagination!!!
    Thanks for joining us in our color challenge and hope to see you again in the future!!

    KymKreates
    Sweet Pea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so much..I love that background..cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this turned out adorable, perfect for a young boy. Lovely job

    BeantwoordenVerwijderen