vrijdag 8 oktober 2010

Marianne design challenge 18.

Hier is mijn allereerste Never Ending Card!
Bij milnie creations zag ik een ontzettend mooie kerstkaart. Deze kon je steeds draaien en zo leek het alsof er geen einde aan kwam. Gister had ze een tutorial op haar blog geplaatst zodat we kunnen zien hoe ze hem maakt. Heel duidelijk!! Na het kijken van het filmpje dacht ik nog steeds van: "gaat mij dit wel lukken?" Maar ik ben er mee aan de slag gegaan en het viel best mee! Dankzij de perfecte uitleg van Milnie!

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Marianne Design. Challenge 18. Een opkikker of beterschapskaart. Een stempel van Marianne design is verplicht, maar er staan nu 6 stempelafdrukken op de kaart, dus dat is vast wel voldoende. Haha.






Groetjes,
Anita

6 opmerkingen:

  1. Wow.... dat is nog eens een uitdaging!!! Well done!!Petje af! Ziet er heel leuk uit, maar ben wel benieuwd hoe het nu precies in elkaar zit....
    Hoop dat je in de prijzen valt met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Anita, hij is geweldig! wat ontzettend leuk om te zien dat mensen ook werkelijk iets aan mijn tutorial hebben!

    Heel veel liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart he !!! mooi gedaan ! veel geluk met je challenge !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superleuk Anita
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai dat is een leuke uitdaging, bedankt om mee te doen met de MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dat ziet er super uit! Mooi gedaan!!
    Het nodigt wel uit om ook eentje uit te gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen