woensdag 17 november 2010

Dutch Card Lovers, Challenge # 70.

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Gister was weer zo'n dag dat het tegen zat (met kaartjes maken).
Ik heb gewerkt volgens de sketch van Dutch Card Lovers.
Ik heb enorm lang (voor mijn doen) zitten passen en meten en weer ander papier gesneden, maar het kwam maar niet. Uiteindelijk heb ik toch wat opgeplakt en ik was niet helemaal tevreden.Vanmorgen heb ik het lint nog toegevoegd en het tekstje erbij gemaakt. Dat was voor mijn gevoel al een beetje beter. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...



Dat een simpele sketch zo moeilijk kan zijn!

Groetjes,
Anita

9 opmerkingen:

  1. Juist die simpele sketches zijn het allermoeilijkst. Er valt niets te verdoezelen. Ik vind dat je het er toch heel goed vanaf hebt gebracht en de toevoeging van tekst en lint maakt het tot een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect gelukt zou ik zo zeggen.
    Ja meid, met passen en meten is de meeste tijd versleten.
    Je hebt je niet verveeld moet je maar denken.
    liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kerstbal. Soms heb ik het ook hoor dat het niet wil lukken.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, soms ligt een schets je wat minder. Toch heb je er een leuk kaartje mee gemaakt hoor!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er anders wel een leuk kaartje mee gemaakt hoor. Bedankt voor het meedoen bij DCl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch vindt ik het een leuke kaart geworden

    bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan met die kerstbal!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niets mis mee, integendeel! En de bal is prachtig!
    Leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vindt die kerstbal prachtig gedaan. Geweldig, geembossed als ik het goed zie en dan het accent met de parels.Leuk!!
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen