maandag 8 november 2010

Hiep Hiep Hoera!

Goedemorgen allemaal!
Vandaag geen kaartje van mij! Want vandaag ben ik JARIG!
Gister heb ik al wat familie op visite gehad en vandaag de rest.
Moet je eens kijken wat ik van mijn vriend heb gekregen:


WOW.... Een cuttlebug! Helemaal super!
Ik kan niet wachten om er mee aan de gang te gaan. Binnenkort maar snel een paar embossing folders enzo kopen. Ik heb gister al zo'n postzegel plaatje geprobeerd en dat ging al heel goed, alleen schrok ik een beetje dat daarna de postzegel helemaal in mijn B plaat stond. Maar dat is normaal las ik al op internet. hahaha.
Ik vraag me af hoe lang je dan met je platen doet, of dat je die vaak moet vervangen? Ook heb ik er een siliconen matje bij gekregen, maar heb ik nog geen idee wanneer ik die moet gebruiken.
Ik ben echt nog een leek in cuttlebug land. Dus als iemand alvast goede tips of adviezen heeft... ze zijn erg welkom!

Groetjes,
Anita

8 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!!! Met je verjaardag!
    En wat een super cadeau! Veel plezier ermee!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anita!! Zoooo... dat is een leuk cadeau!
    Die palten gaan heel lang mee, hoor. Ik heb zelf geen Cuttlebug, maar het zal niet anders zijn dan bij Quickutz of andere machines. Ik draai mijn platen wel om en om. Dus niet altijd dezelfde kant boven, dan trekken ze krom bij mij. Op YouTube staat van alles om er meer van te weten te komen.
    Veel plezier!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee Proficiat Meisje!!!
    Wat een gaaaaaaf kado! Nou kun je vooruit en weer heel nieuwe dingen uit gaan proberen! En dat met die platen.... daar zou ik me maar niet teveel zorgen over maken. Volgend jaar ben je toch weer jarig!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat !!!!
    En wat een geweldig cadeau ! Daar zul je vast heel blij mee zijn.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd met je verjaardag en goed verwend ben je zekers, super zon cb. Ik heb hem ook net in me bezit en ik kan niet meer zonder..hoezo is hobby verslavend hihi..succes ermee en we kijken uit naar je creaties Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd lieve Anita.
    Ik hoop dat je een spetterende dag hebt en tijd over hebt om dit pracht cadeau te gaan uitproberen.
    Je bent lekker verwent op knutsel gebied.
    Heel veel plezier en een dikke knuffel van mij XXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd. Wat een prachtig kado. Hij staat bij mij op mijn verlanglijstje.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkige verjaardag!
    Wat een tof cadeau!
    Heel erg leuk!
    Jammer genoeg kan ik geen advies geven want ik gebruik dat zelf niet.
    Ik verlang al tot ik nieuwe creaties met je cuttlebug ga zien.
    Nog veel plezier ermee!
    En nog zeker een gelukkig verjaardag!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen