donderdag 11 november 2010

Krea Doe Utrecht 2010.

Sjonge jonge, wat ben ik moe zeg! Vandaag ben ik in Utrecht geweest met Marianne.
Het was de eerste keer dat ik op een hobbybeurs kwam en ik heb mijn ogen uitgekeken.
Overal leuke en mooie spulletjes! Maak dan maar eens een keuze.

Dit is het uiteindelijk allemaal geworden:
Daar kan ik wel weer een tijdje mee vooruit!
Dat zal wel moeten ook want de portemonnee was helemaal leeg! Hahaha.

Ook heb ik vandaag Nicole in het echt gezien. (1572 mensen volgen op dit moment haar blog, dus wie kent haar niet!) Wat is dat een ontzettend lieve en gezellige vrouw.  Nicole bedankt voor je fijne uitleg.

Ook de Stempelstudio is aanwezig met een kraam vol met geweldig leuke spullen.
En natuurlijk nog VEEL en VEEL anderen! Het viel me ook op dat de sfeer heel gemoedelijk was onderling.

ZO. Nu ga ik even uitrusten, dat heb ik wel verdiend na zo'n dag.
Groetjes,
Anita

6 opmerkingen:

  1. Hahahah, Anita, wat een berg leuke dingen heb je "gescoord".
    Helemaal gezellig he zo een beurs.
    Heeft je ma ook haar knip leeg gekocht?
    Fijn dat jullie er een dagje uit van hebben gemaakt, en nu kun je lekker uitrusten.
    Vind jij dat ook altijd een knus gevoel met de wind en regen tegen je ramen??
    Slaap lekker straks XXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat leuke spullen!
    Ik verlang al om je nieuwe creaties te zien met je nieuwe, mooie spullen!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moe maar voldaan!!! Maar het was wel de moeite waard toch? Morgen lekker stempelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk !!! supergave dingen heb je gevonden. Ik denk dat mijn portemonnee wel blij is dat ik deze keer even mijn joker heb ingezet... Heb nog zoveel spullen liggen die nog nooit gebruikt zijn... Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie dingen heb je gekocht. Daar kun je vast hele mooie dingen mee maken.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow jij hebt ook veel leuke spulletjes gekocht zeg! Heel veel plezier ermee

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen