donderdag 4 november 2010

Stempelstudio November challenge.

De vorige challenge had ik niet gewonnen, maar ik was toch ontzettend blij want de stempelstudio had mijn kaartje toch nog vermeld op hun blog.

We willen Anita een eervolle vermelding geven, want we waren ook helemaal weg van het draakje dat vrolijk in de herfstregen loopt. Mooie kleurcombinatie ook.


Dit vond ik echt super leuk! Bedankt!
Ik heb voor deze challenge ook weer erg mijn best gedaan. Het was een leuke sketch om te maken en er zijn ook nog eens 2 hele leuke stempels mee te winnen.
 

Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Heee Anita, mijn muisje is weggelopen. Heb jij hem misschien gezien???
    Mooi herfstkaartje geworden. Mooie kleuren! Ziet er erg lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer Anita, maar je neus krulde vast met dit compliment.
    Waar ben je beter mee he!!!!
    Ik hoop dat je nu wel de gelukkige bent, deze kaart is super mooi.
    Heb je die blokjes zo gespat?
    Knuffels en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge van de Stempelstudio met dit schattige kaartje. Veel succes.

    Groetjes Marion (zus van)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi herfstkaartje heb je gemaakt,leuk dat je meedoet met mijn sketch bij de stempelstudio.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen