maandag 13 december 2010

Duymelot design team - Just Magnolia - Allsorts.

Dit is mijn tweede poging voor duymelot design team. Ik heb de kaart express heel rustig gehouden, want ik vind de sketch heel mooi. Ik had hem al eerder gemaakt. Maar toen was ik vergeten dat het een kerstkaart/winter kaart moest zijn. 

Ook stuur ik hem in bij just magnolia. Week 85. A Christmas card.
En bij allsorts. Week 82. Last minute Christmas.


De kleuren zijn in het echt toch weer wat mooier. Een beetje warmer. Ook zie je op de foto nooit zo goed dat ik de wangetjes wat rozer maak. Ik werk met aquarelpotloden en ik merk dat  het in het echt goed te zien is, maar op de foto meestal wegvalt. Dus misschien mag ze de volgende keer nog een beetje meer rouge. 

Zo! Nu hoop ik dat de kerstkaart challenges bijna klaar zijn. Mijn kerstkaarten liggen al klaar om op de post te gaan. Dus alles wat ik nu maak blijft toch maar liggen tot volgend jaar.  

Ook zit ik inmiddels aan 40 volgers! Wat ontzettend leuk! Op naar de 50 zou ik zeggen.
In ieder geval allemaal ontzettend bedankt voor alle leuke en lieve reacties die jullie altijd achterlaten.

Groetjes,
Anita

9 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog Anita! Je bent zelf ook goed bezig geweest!! Veel succes met de kaart voor het design-team!
    Zal voor je duimen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meer volgers krijgt, je maakt dan ook erg leuke kaarten! Dit is er weer een van!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dan dubbel feest Anita, zoiezo met de kaart,. want die is echt geslaagd hoor.
    Op naar de 100 volgers, hartstikke leuk.
    knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er toppie uit Anita! Leuk hoor dat je toch nog een keer een kaartje met de sketch hebt gemaakt, leuk dat je meedoet.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer erg mooi kaartje!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, heel mooi ook ingekleurd.

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan. Gefeliciteerd met je volgers!
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Anita wat leuk dat je meedoet met de wedstrijd je kaartje is erg leuk !
    Succes !

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab card
    Thanks for joining our challenge at ALLSORTS this week, Good Luck
    Hugz Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen