vrijdag 31 december 2010

Happy New Year Everybody!

Ik wilde deze kaart toch nog laten zien vandaag. Jammer genoeg was het al erg donker in huis en is de kaart is het echt veel en veel mooier. Ik vind hem echt heel erg leuk gelukt. Mag ik dat van mezelf zeggen? Haha.

De afbeelding van Sweet Pea is ook nog bewerkt met een glitter pen, maar dat is op de foto niet terug te zien. Ik heb de randen bewerkt met distress ink.

Deze kaart doet mee met de challenge van Stamp Something. Something with Glitter.
En de challenge van Sweet Pea Stampers. Anything goes.


Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lieve, leuke en grappige reacties die ik heb mogen ontvangen in 2010 en ik hoop dat jullie dat in 2011 ook allemaal lekker blijven doen.

Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst en een goed nieuwjaar!
Lieve groetjes,
Anita

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is heel erg mooi. Heel aparte kleuren heb je gebruikt, dat maakt het kaartje heel speciaal! Jammer dat ik hem (nu) niet in het echt kan zien :-))
    Jij ook een heel fijne jaarwisseling and a HAPPY NEW YEAR!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is inderdaad een super super mooi kaartje!
    Echt heel erg prachtig!
    Ook een heel fijn 2011 met vele mooie momenten!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar Anita en Danny!!!!!
    Dat mag je met recht van je eigen zeggen hoor.
    Wat een prachtige kaart.
    Ik wilde je bedanken voor de schitterende kaart die gister op mijn deurmat viel.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wishing you a very Happy New Year Anita and thanks for your support in 2010.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this is so VERY GORGEOUS. just had to leave a comment . hugs chris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow she looks enchanting I love this thanks for sharing with us at Sweet Pea Stampers hugs Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow !! stunning card ! The image is beautiful and the colours and sparkle are beautiful :-)

    thanks for joining us on the Stamp Something Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen