dinsdag 15 februari 2011

CANDY WINNAAR.

Bedankt allemaal voor het meedoen met mijn eerste candy!
Er zijn ook een aantal nieuwe volgers bij gekomen. Ik zit nu inmiddels aan de 75 volgers.
Wow, echt fantastisch!
Voor alle nieuwe volgers: WELKOM!
Ik hoop dat jullie mij ook blijven volgen en niet alleen volger zijn geworden voor de candy.


En dan nu de winnaar van mijn candy!
Ik zou willen dat ik jullie allemaal iets kon geven, ik heb zoveel leuke reacties mogen ontvangen.
Maar helaas, er kan er maar 1 de winnaar zijn.


Ik heb al jullie namen op briefjes geschreven en goed door elkaar gehusseld.
Daarna heeft mijn vriend een lootje getrokken.
De winnaar is...



Chrissie gefeliciteerd!
Als je me even je adres mailt dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je op!

Groetjes,
Anita

8 opmerkingen:

  1. congratulazioni alla vincitrice un caro saluto a te ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd chrissie.. geniet van je prijs.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé jammer, maar blijf je volgen hoor!
    en chrissie proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhhhh wat leuk!!!!!!!!!
    Dank je wel, ik vind het FANTASTISCH!!!
    Daar ga ik mijn koppie eens goed over buigen wat ik er zoal mee ga doen.
    Dank je wel Anita, maar zeker Danny!!!!
    Ik mail je zo meteen mijn adres even door.
    SUPER BEDANKT!!!!
    Knuffels Chrissei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd chrissie en anita gefeliciteerd met zoveel volgers grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chrissie gefeliciteerd me tje mooie blog en Jans ik blijf je volgen hoor je hebt een mooie inspirerende blog gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Chrissie.... het is je van harte gegund!! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Chrissie!! En jij Anita met 75 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen