donderdag 17 februari 2011

Time brings roses...

Deze kaart heb ik gemaakt voor de volgende challenges:
Friday Sketchers. Sketch #141. 
Anyone for Anya? Valentine, rood/roze.
I love promarkers.  Challenge #53 - Paper Piecing.
Little Claire's. Challenge 1 - anything goes!


Ik had de challenge gewonnen bij Menscards.
Dan mocht ik voor 10 euro iets uitzoeken bij Hobbyoutlet. Dus ik had een heel leuk pakketje uitgezocht daar en doorgegeven. Maar het is helaas nooit binnen gekomen!

Toen heeft Arina de Ruijter een ander prijsje voor me geregeld en dat kwam vandaag al binnen.
Het is afkomstig van Hobbyshoppie.
Ik heb er even een foto van gemaakt om het jullie te laten zien.
Hobbyshoppie en Arina,.. Bedankt!


Groetjes,
Anita

12 opmerkingen:

  1. What a lovely stamp and colours selected! Wonderful version card from this sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card and love the adorable image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, een bloed mooie kaart is het geworden.
    Van de week was ik de gelukkige, NU jij hoor.
    Het is je zo gegund, want je maakt hele mooie kaarten Anita.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card and lovely colours. Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week.
    hugs
    wynneth
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super van Arina en Hobbyshoppie. Jammer dat je prijsje van Hobbyoutlet niet was aangekomen. Het is tegenwoordig wat met die post! Maar je kaartje is fantastisch. Mooi greetingfarm stempeltje van Anya en mooi ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig heb je nu een mooi prijs ontvangen!
    Veel plezier ermee Anita.

    Groetjes, Danielle van girlscards en menscardsworldblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Veel plezier met de spulletjes die je gekregen hebt.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. very pretty paper piecing .Thanks for joining us on I ♥ Promarkers this week-Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautifull card love the colours and image and fab layout :)

    BeantwoordenVerwijderen