vrijdag 25 maart 2011

Butterfly.

Het begint gelukkig al weer wat beter met me te gaan.
Ik ben nog wel erg verkouden, maar dat weerhoudt me er niet van om te knutselen. 

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van CES challenge blog.
 Ik vond het zo'n leuke challenge deze keer en ik heb hem toch nog op tijd af gekregen.
Challenge # 28. Inspired by a song.

Song: Butterfly - Jason Mraz.
Het prachtige achtergrondpapier is van the Mariposa Matstack.
Het is heel iets anders als wat ik normaal maak, dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,
Anita

6 opmerkingen:

  1. Such a lovely card Anita, beautiful butterfly! Thanks for joining in the fun at CES this week :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is gorgeous and beautifully embellished.Thanks for joining in with this weeks CES Challenge!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful! Thanks for joining us for the CES Challenge.
    Jane
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en prachtig papier heb je gebruikt. Mooi plaatje ook.... beetje vintage en dat vind ik heel erg leuk!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen