woensdag 23 maart 2011

Omdat ik het niet kan laten.

Na een 4 dagen op bed en op de bank te hebben doorgebracht kon ik het niet laten om vandaag toch iets te maken. Het heeft veel moeite gekost want ik voel me nog alles behalve fit.
Ik hoop dat jullie hem toch leuk vinden.

Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Girlscardsworld. Challenge # 06. Vakantie.
Everybody-Art. Challenge # 134. Happy birthday. 
Anyone for Anya? Birthday Card.
Little Claire's design. Challenge # 03. Pink en green.
Ik had ook nog een sketch gebruikt, maar toen ik online kwam zag ik dat deze al was verlopen.


Groetjes,
Anita

12 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke lentekleurtjes; krijg er gewoon goede zin van. Hoop dat je snel wat beter bent, zodat je weer fijn wat kaartjes kunt maken!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed joh, deze mooie kaart, fit of niet, het is een beauty geworden.
    Misschien morgen dat je je alweer beter voelt, laten we het hopen.
    Veel beterschap Chrissie XXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Anita! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Beterschap!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a nice card, reminds me of the summer to come.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje, bedankt voor je deelname aan girlscardsworld
    gr Arina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fjn dat je weer lekker wat kon freubelen. Lief en leuk kaartje!! Doe rustig aan en beterschap.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje. Beterschap!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een heerlijk vrolijk en zomers kaartje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was het maar al zover, alhoewel we mogen niet klagen met dit weer!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Girlscardworld.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaart, prachtige kleuren, ja was het maar zover!
    Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworldblog.

    Groetjes, Danielle.v.s

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute card!!!! Great job--love the soft colors, the butterflies and the touch of bling! Thanks for joining us at Anyone for Anya! :) Hope to see you next week too!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card thanks for joining us at little claire x

    BeantwoordenVerwijderen