dinsdag 22 maart 2011

Promarker blending sets...

Ik ben nog steeds ziek, maar toen ik net mijn post even aan het kijken was zag ik bij Going Buddy dat je Promarkers kunt winnen door een link te plaatsen op je eigen blog. Dat wil ik dan natuurlijk wel even doen voordat ik mijn bedje weer induik.

Here's your chance to win all three of the new Promarker blending sets - that's a total of thirty six markers to add to your collection, or to start you off, and it's super-easy to enter.
All you have to do is go HERE and leave your answer to this question:
How many ProMarker colours are there?
The answer is easy to find on the Letraset website.
There's more - all those who provide a link to the competition on their blog will be eligible for another draw to win a blending set of their choice, so you may win twice!
The competition runs until April 5th
Ik hoop dat ik jullie snel weer een nieuw kaartje kan laten zien.
Het is een hardnekkig griepje/verkoudheidje.
Bedankt voor alle lieve beterschapswensen.
Groetjes,
Anita

1 opmerking:

  1. Ach Anita, dat je nog steeds ziek bent, wat sneu voor je.
    Ik hoop dat je snel opknapt.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen