vrijdag 18 maart 2011

Silly you.

Stempelientje en ik hebben wat afdrukjes uitgewisseld en dit is er een van.
Het is een Bombshell stempel. Ik vind het echt hele leuke stempels en ze maakt er de mooiste dingen mee.
Voor degene die Stempelientje niet kennen, ik heb haar link toegevoegd, zodat je even kan gaan kijken. 

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
I love Promarkers. Challenge # 57. Men's cards.
Card Patterns. Sketch 106.
CES challenge blog. Challenge # 27. Men only.
Paper Sundaes. Challenge # 60. Keep it simple.
Simon says stamp and show some stars.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes,
Anita

16 opmerkingen:

  1. A fabulous card.What a great image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een echt leuke kaart geworden Anita,en die achtergrond stempel past perfect bij Bombshell stempels! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje!! Mooie kleuren en ook een keigave tekst! Sorry, ik was vergeten te vermelden dat ik een afdrukje van jou had gebruikt (dat eigenlijk van Stempelientje kwam) maar ik moest snel een mannenkaart maken en ik vond dit een hele stoere stempel voor een man. Dus bij deze allebei nog reuze bedankt!!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pin-up stempel en inderdaad heb je het papier er perfect bij gezocht! Prachtige cirkel met hart, die maakt de kaart helemaal af! Heel mooie kaart, Anita!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart

    Groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, handig zo een lieve dochter die haar stempeltje aan je uitleent.
    Dat kan ik me ook wel voorstellen dat je hem wilde lenen, het is een beauty van een stempel.
    Je kaart is heel erg ruig geworden zeg, complimenten Anita, ik vind hem SUPER!!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Anita
    oh lala a fabulous male card, great image, fab design,thank you for joining us at CES this week, hope to see you next time, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh how cute! Love that cheeky image. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fab male card - she is gorgeous!! Thanks for joining us at CES challenges this week, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute card! Thanks for joining the Simon Says Stamp and Show Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stempel hoor en leuke kaartje bedankt voor het meedoen bij cardpatterns.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh I love how eclectic the design of this is! Lovely! Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A fab card. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.

    Julie W x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke bombshellkaart. Mooie blog heb je. IK ben gelijk volger geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen