zaterdag 19 maart 2011

Verkouden....

Vandaag zal er niet veel geknutseld worden want ik ben flink verkouden. Door al het hoesten en niezen is het ook in mijn rug geschoten. Ik voel me dus niet zo goed. Ik denk dat ik zo maar weer naar bed ga.
Dan hebben we morgen het ergste weer achter de rug.

Dit kaartje heb ik gister gemaakt en wil ik toch met jullie delen vandaag.


Ik wil deze kaart insturen bij de volgende challenges:
Just magnolia. Week 98. Color combo.
Friday Sketchers. Sketch # 146.
Dutch magnolia lovers. Bruin, roze, creme.

Groetjes,
Anita

14 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Schattige Magnolia en mooie indeling en kleuren. Mooi hoor!!

    Beterschap, waardeloos joh, lekker uitzieken!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, super gedaan. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    veel succes enne....beterschap
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en lief kaartje heb je gemaakt, Anita. Ook de details zijn erg leuk en subtiel.
    Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    Beterschap!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beterschap en rust maar uit
    leuk kaartje
    mooi roze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje; echt helemaal fantastisch!! Hopelijk voel je je morgen weer een beetje beter en kun je weer lekker aan de knutsel. Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is lovely, gorgeous image and pretty colours, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel beterschap Anita en niet te lang ziek blijven hoor, anders missen wij jou ook.
    Je kaartje is enig geworden, een echt meisjes kaartje, zo heerlijk zoet rose.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat vervelend. Beterschap.
    Je kaartje is prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is cute, and yes, very sweet, just perfect for the challenge this week over at stamp Something, thanks for joining in :) Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje ! Zo lekker zoet. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. allereerst beterschap !

    JE kaart is erg leuk!!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge op DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart en wat een heerlijke kleuren. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het DML blog. Gr. Natasja

    BeantwoordenVerwijderen