maandag 25 april 2011

Clean and Simple.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de volgende challenges:
Paper Sundaes. Challenge # 66. Sundae bar. (Pearls, colour Yellow.)
Claudia & Company. Challenge # 80. Clean and simple.
Everybody-Art. Challenge # 138. Pearls.
Nadia's challenge blog. Challenge #04. Vintage. Met stempel.
(De letters achter op de kaart zijn gestempeld.)

Ik maak niet vaak dit soort kaarten, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik vond het heel moeilijk om hem "simpel" te houden.

Groetjes,
Anita

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem wel netjes en strak!! Vind het zelf ook altijd moeilijk om het "simpel" te houden; deze oogt heel sjiek!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja simpel is ie, maar ik denk dar deze kaart ook niet meer nodig heeft.
    Hij is "af" zo met die kleine steentjes en dat strikje.
    Wel heel anders dan wat we gewend zijn van je, maar wel heel romantisch en lief.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart,bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simple and very elegant! great job!
    Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

    Hugs,
    Alica ;)

    BeantwoordenVerwijderen