vrijdag 8 april 2011

Dom dom dom...

Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Hobbystempels.nl, maar ik was helemaal vergeten dat het een stempel moest zijn van een merk dat ze verkopen. Dus daar kon mijn kaart jammer genoeg niet aan mee doen. Toch kan ik hem nog bij 5 andere challenges insturen.
 Bij sommige maar net op tijd.


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Crafts and me. Challenge # 29. Glitter.
The crafty pad. Challenge # 115. Flowers.
CES challenge blog. Challenge # 30. Children.
Crafter's Companion. Challenge # 11. Aqua and Brown.
Cards for men. Challenge # 07. Embossing.


De stempel is van Motivet rubber stamps. Baseball Dexter.
Deze stempelafdruk is ingekleurd met Promarkers.


Groetjes,
Anita

11 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi ingekleurd stempeltje! En het kaartje is ook supergoed! Jammer van de sketch, maar ik had hetzelfde probleem.
    Liefs. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi ya
    fabulous card for a child, great image & colouring,lovely embelies & design, thank you for joining us at CES this week, hope to see you next time, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gorgeous work, thank you for joining our child challenge at CES.
    Hugs Kaylou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow! This is so bright and funky! I just love it! Thanks for joining us at The Crafty Pad Flowers Challenge this week & good luck in the draw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card and cute image!

    Thanks for joining us at the crafters companion!

    Paula DT. x

    http://paulaholifieldcrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card!! Lovely colour scheme and great embellies! Thanks for joining us at CES challenges this week, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful card! Love all the glittery elements and the sweet image. Thanks for joining us at Crafts an Me this week. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such an adorable image and I love the embossing folder you have used.
    Thanks for playing along with our embossing challenge at CFM.
    Hugs, Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a fun card! Thanks for joining in the Crafter's Companion Challenge this month.
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen