zaterdag 16 april 2011

Mijn eerste video...

Mijn eerste video, maar niet van mijn kaartjes!
Ik heb de afgelopen dagen even geen tijd gehad voor mijn kaarten, want ik heb een nieuw fototoestel.
Dat betekent voor mij veel experimenteren en ontdekken hoe hij werkt.
Ik kan nu ook filmpjes maken en dat heb ik vandaag gedaan.

Dit is de hond van mijn ouders.
Het is een Bearded Collie en hij heet Mylo.
Hij heeft ook een "eigen" blogje waar je nog meer van zijn kunsten en streken kunt bekijken.

video

Let maar niet op de kliko die de hele tijd in beeld komt.
Daar lagen de brokjes op, dus vandaar dat we daar zo dicht bij staan. 
Mylo zijn bek was ook nog niet schoongemaakt dus die is ook nog lekker smerig.
Maar ondanks dat:
Is het geen schatje?

Groetjes,
Anita

2 opmerkingen:

  1. Zo die kan veel kunstjes!! En wat een leuke film heb je ervan gemaakt!!En met goede muziek qua tekst en alles. Mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het gevonden!!
    Je wordt camera vrouw.
    Wat leuk zeg, ja vind je het gek dat Mylo zo goed luistert, al die brokjes hahaha
    Heel leuk gemaakt en wat een goede acteur had je uitgezocht.
    Veel oefenen en ons verblijden met deze "nieuwe hobby"!!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen