dinsdag 12 april 2011

Sew Easy Stitch Piercer.

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor de challenge van
Challenges for you. Challenge # 06.
en ik stuur hem ook in bij de challenge van
Sweet Stamps. Challenge # 10. For the ladies.


Ik heb op deze kaart gebruik gemaakt van mijn nieuwste aankoop.
De Sew Easy.


Het valt nog niet mee om de gaatjes recht te krijgen en het hoekje om was helemaal een uitdaging.
Maar voor de allereerste keer vind ik het toch aardig gelukt.


Het papier is van K&Company.
Daar heb ik ook een rozet van gevouwen.

Groetjes,
Anita

15 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een SUPERkaartje!! Gaaf, je stiksels en je rozet.Zo leuk, die speelse titel!
    Leuk dat je meedoet, Anita!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo ziet dat eruit. Ik had op youtube gekeken, maar er waren zoveel verschillende dingen. Leuke kaart en papier en niet vergeten: Oefening baart kunst. Straks maak je de mooiste kaarten met je Sew Easy. Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card! I love all the papers you used! Thanks for joining us at Sweet Stamps!

    Kendra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf die rozet er op! En die sew easy lijkt mij ook een heel leuk en handig ding, staat op m'n wensenlijstje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje geworden!!
    Heel erg leuk dat gestikte randje!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Die rozet is leuk zeg! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk !! Mooie rozet ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a wonderful card! I love your blog! It is so bright and colorful! Happy to have you join our challenge at Sweet Stamps:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart!!
    Handig apparaatje lijkt me dat, het resultaat ervan ziet er in ieder geval goed uit!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty. Thanks for joining us at Sweet Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card I love the stitching. Thank you for joining us at Sweet Stamps please joining us again
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a bright FUN card. Thank you for joining our challenge at SweetStamps.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart vooral de roset . Heb je daar een beschrijving van toevallig? Gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen