zondag 3 april 2011

Veel ijsjes eten als je ziek bent....

Veel ijsjes eten als je ziek/verkouden bent, dat smeert de keel en is geen straf met dit mooie weer.
Daarom een beterschapskaartje met een lekker ijsje.

Deze kaart stuur ik in bij de volgende challenges:
Nederlands magnolia challenge blog. Challenge # 06. Beterschap.
Little Claire's. Challenge #04. Spring.
Totally Gorjuss. Challenge # 74. Sketch.
Dutch Magnolia Lovers. # 04. Anything goes.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb voortaan een kleurenkaart van mijn promarkers en ik heb geprobeerd de kleuren zo dicht mogelijk bij het papier te houden.

Groetjes,
Anita

14 opmerkingen:

  1. Als je op deze manier snel beter wordt, dan zal diegene die dit kaartje krijgt het snel worden.
    Hij is leuk!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anita
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg
    erg leuk.
    bedankt voor je deelname bij nl magnolia challenges
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaart, Anita !
    Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is een schatje geworden.
    Heerlijke kaart hoor Anita, en als je sneller beter wordt door het ijsje is dat mooi mee genomen.
    Liefs en ik hoop dat jij weer helemaal beter bent.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad!!! Lekker ijsje eten als je keelpijn hebt. Of een kaartje maken met een ijsje? Kan ook natuurlijk. Ik vind hem weer prachtig gedaan en de kleuren matchen ook heel mooi!!
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita , mooi kaartje heb je gemaakt voor onze challenge ! De kleuren zijn super. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke kaart! ik krijg er trek van:)
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zeg, je bent er snel bij!
    Bedankt voor je deelname bij NMCblog

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje hoor! En gezellig dat je meedoet met mijn candy!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yummy ijs!! Ja daar heb ik nu wel zin in :o)
    Wat een leuke kaart, lekker vrolijk.
    Leuk dat je meedoet aan de NLMCB
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk enneh .... lekker
    Bedankt voor je deelname aan het nl magnolia challenge blog.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow leuke kaart zeg.En bedankt dat je mee doet aan het NMCBlog.

    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fab card - I love the colours!
    Thank you so much for joining us at Little Claire's x

    BeantwoordenVerwijderen