zaterdag 14 mei 2011

Hondje Penny Black, I love you. (tweede poging)

Hoi hoi, hebben jullie net als ik ook zo'n afkickverschijnselen van 1 dag niet bloggen?
En wat verschrikkelijk, mijn laatste twee kaarten zijn eraf en een heleboel leuke reacties van jullie.
Dus deze kaart en de volgende hebben jullie al gezien, maar ik wil ze toch terug plaatsen.
Blogger geeft aan die berichten nog terug te willen zetten, maar ja... wanneer?

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
(Ik hoop dat ik ze allemaal nog weet. haha)
Lexi's creations. challenge 39. friendship.
Creamiep. Challenge Mei. Sketch.
Everybody-Art. Challenge 141. flowers.
Crafty creations. 118. Anything goes.


Groetjes,
Anita

5 opmerkingen:

  1. Hai Anietje dank je wel voor het meedoen met de challenge van Simon Says Stamp and Show, ik vind je kaart weer een plaatje hoor meis helemaal supersss veel liefs terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. just tooooo cute!

    thanks bunches for playing along with the teamies and SIMON SAYS STAMP AND SHOW!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Je doet gezellig mee aan onze challenge op CreaMiep Design Team. Maar bij jou naam geeft hij pagina niet gevonden aan. Ik heb dat voor jou kunnen herstellen.
    Veel succes.

    Groetjes, Sonja
    CreaMiep

    BeantwoordenVerwijderen