zaterdag 18 juni 2011

Mam, niet kijken... ;)

Want dit kleinigheidje komt morgen pas jouw kant in.
Om je te bedanken voor het bijhouden van mijn post en blog etc etc.
En gewoon omdat je zo'n lieve moeder bent natuurlijk!
Maar gelukkig zit alles (op het kaartje na) mooi ingepakt, dus ook al ben je nieuwsgierig,
dan kan je nog niets zien.

Nu nog lekker even wat kaartjes maken en aan wat challenges meedoen, want nu is het nog weekend.
Het eerste kaartje wat ik gemaakt heb na de vakantie viel niet mee. Ik denk dat ik een deel van mijn creativiteit in Griekenland heb laten liggen. :)
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Forever Friends. Spots and Dots.
CES challenge 41. Lots of sparkly flowers.
Totally Gorjuss. Challenge 85. Pearls and swirls.



Groetjes,
Anita

9 opmerkingen:

  1. Ik heb niet gekeken hoor!! LOL
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een lieverd Anita, ik weet zeker dat Marianne en Herman maar boffen met zo een lief kind als jij.
    KIND!!!! Je snapt me wel he.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat is vragen om kijken!!Wat een lief berichtje!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fab card and matching parcels!!! Thanks for joining us at CES challenges this week, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aww such a gorgeous card , thank you for joining our sparkly flower challenge at CES.
    Hugs Kaylou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute card, love the image and the colour combo and all of your little accessories too.
    Thanks for joining us at Forever Friends. Hugs, Fae xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card.
    Thanks for joining in at Forever Friends.
    poppy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this red color! Your card is so adorable!

    Thanks for joining us on Spots and Dots challenge at Forever Friends!

    Hugs, Sande xxx

    BeantwoordenVerwijderen